Filter op onderwerp
All
- All
- Bestellen en levering
- Algemeen
- Retouren
Veelgestelde vragen
"Heeft u geen antwoord op uw vraag kunnen vinden? Wij staan graag voor u klaar. Klik op het groene icoontje onderaan de pagina om hulp te krijgen."
Bestellen en levering
Wat is de levertijd?
Wij streven ernaar jouw bestelling de volgende dag te leveren. – Bestellingen op maandag t/m vrijdag voor 14:00u worden de volgende dag geleverd. – Bestellingen op vrijdag na 14:00 uur t/m zondag, worden op dinsdag geleverd.
Let op: In de zeer drukke periodes (Ramadan/Eid) kan uw bestelling 1-2 werkdagen vertraging oplopen. We hopen op uw begrip. Mocht u een specifieke bestelling met spoed willen ontvangen, dan kunt u dit als opmerking aangeven bij het plaatsen van de bestelling.
Wat is de status van mijn bestelling?
Je krijgt na afronding van je bestelling een orderbevestiging van ons bestelsysteem. Zodra het pakket is ingepakt en verzonden, ontvang je via PostNL een track and trace link per mail.
Leveren jullie ook buiten Nederland?
Indien je een bestelling wilt laten bezorgen buiten Nederland of België, maar binnen Europa, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen boven de €50,- = Gratis
Bestellingen onder de €50,- = €3,50
Wat als ik geen bestelbevestiging heb gekregen?
Nadat je een nieuwe aankoop hebt afgerekend, zou je binnen 10 minuten een bevestiging in de inbox van je e-mailprogramma moeten ontvangen.
Niet gekregen? Controleer eerst je map trash/spam om zeker te weten dat de mail niet per ongeluk daar terecht is gekomen en controleer daarnaast of uw emailadres klopt (account pagina).
Als dit niet zo is, neem dan contact op met onze klantenservice.
Algemeen
Hoe kan ik mij afmelden van de nieuwsbrief?
Klik op 'Afmelden' onderaan de nieuwsbrief
Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar?
We zijn momenteel alleen via het contactformulier bereikbaar.
U kunt ons wel een terugbel verzoeksturen, we bellen u dan zsm terug.
Geven jullie ook korting aan scholen/instellingen?
Voor Moskeeën, Scholen, liefdadigheidsinstellingen hanteren we hoge kortingen. Neem voor een offerte op maat contact op via het contactformulier.
Kan ik ook een btw factuur ontvangen?
Je kunt dit verzoek mailen naar facturen@aswaq.nl (Factuurgegevens incl. ordernummer), u krijgt dan binnen 3-5 werkdagen een BTW factuur opgestuurd.
Retouren
Kan ik mijn bestelde artikel(en) retour zenden?
Je kunt je bestelling retourneren, mits het product ongebruikt is en in originele verpakking zit. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Als wij de retour ontvangen hebben zullen wij het orderbedrag binnen 14 dagen aan je terugstorten. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Zie hier de link naar de retourinstructie. .
Waar vind ik het retourformulier?
Zie hier een link naar de retourinstructie. .
Kan ik mijn bestelling omruilen voor een andere maat?
Indien je onverhoopt de verkeerde maat besteld hebt, mag je je bestelling retourneren, mits het product ongebruikt is en in originele verpakking zit. Hierbij de link naar onze retourinstructies . Je krijgt na ontvangst je geld retour. Je kunt hierop wachten, maar je kunt natuurlijk ook alvast een nieuwe bestelling plaatsen.
De artikelen zijn beschadigd of bevatten vlekken. Wat moet ik doen?
Dat is niet de bedoeling. Wanneer een product bij ontvangst kapot of vies is, horen wij dit graag zo spoedig mogelijk. Afhankelijk van de klacht, zoeken wij graag naar een gepaste oplossing. Stuur een mail met ordernummer, omschrijving klacht en foto’s naar onze klantenservice via islamboekhandel@aswaq.nl. Zij nemen op korte termijn contact met je op.