Filter op onderwerp
All
- All
- Klantenservice
- Retouren
- Bestellen en levering
- Algemeen
- Producten
Veelgestelde vragen
Heeft u geen antwoord op uw vraag kunnen vinden tussen onze Veel gestelde vragen en antwoorden? Wij staan graag voor u klaar. Klik op het groene contact icoontje links onderaan de pagina.
Klantenservice
Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar?
We zijn momenteel alleen via het contactformulier bereikbaar (klik op groene contact icoontje).
U kunt ons wel een terugbel verzoeksturen, we bellen u dan zsm terug.
Contactformulier niet zichtbaar?
Is het Groene icoontje niet zichtbaar of functioneert het contactformulier niet, dan kunt u ook een email sturen naar: islamboekhandel@aswaq.nl (vermeld altijd uw naam en ordernummer).
Klacht / Geen reactie
Wij van ASWAQ bv (moederbedrijf) vinden klanttevredenheid heel belangrijk!
Wordt u niet geholpen door onze klantenservice (na meerdere emails) of heeft u een ander klacht, neem dan contact op met klacht@aswaq.nl.
Vermeldt altijd uw naam, webshop en optioneel uw ordernummer.
Één van de eigenaren van ASWAQ zal uw klacht afhandelen. Wij garanderen altijd een passende oplossing.
Retouren
Kan ik mijn bestelde artikel(en) retour zenden?
Je kunt je bestelling retourneren, mits het product ongebruikt is en in originele verpakking zit. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Als wij de retour ontvangen hebben, zullen wij het orderbedrag binnen 14 dagen aan je terugstorten. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Zie hier de link naar de retourinstructie. .
Wie betaalt de retourkosten?
Vanwege de hoge retourkosten zijn we helaas genoodzaakt deze kosten door te berekenen. Zonder deze maatregel zouden we onze prijzen moeten verhogen, en dat willen we liever voorkomen. Daarom vragen we u om bij het retourneren van artikelen zelf de kosten voor het retourlabel te dragen.
U kunt zelf een label aanschaffen bij een PostNL- of DHL-punt en zorg ervoor dat u een verzendbewijs ontvangt. Dit kan betekenen dat het niet altijd voordelig is om een product te retourneren, vooral wanneer de waarde van de geretourneerde producten lager is dan €15. Retourkosten worden echter vergoed bij een fout van onze kant, bijvoorbeeld als u een verkeerd product hebt ontvangen.
Kan ik mijn bestelling omruilen voor een andere maat?
Indien je onverhoopt de verkeerde maat besteld hebt, mag je je bestelling retourneren, mits het product ongebruikt is en in originele verpakking zit. Hierbij de link naar onze retourinstructies . Je krijgt na ontvangst je geld retour. Je kunt hierop wachten, maar je kunt natuurlijk ook alvast een nieuwe bestelling plaatsen.
De artikelen zijn beschadigd of bevatten vlekken. Wat moet ik doen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als een product bij ontvangst beschadigd of vuil is, horen wij dit graag zo spoedig mogelijk. Afhankelijk van de aard van de klacht zoeken wij naar een passende oplossing. Stuur een e-mail met het ordernummer, een omschrijving van de klacht en foto’s naar onze klantenservice via islamboekhandel@aswaq.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Bestellen en levering
Wat is de levertijd?
Let op: Het is momenteel heel druk. Door deze drukte kan uw bestelling 1-2 werkdagen vertraging oplopen. We hopen op uw begrip.
Mocht u uw bestelling met spoed willen ontvangen, dan kunt u dit als opmerking aangeven bij het plaatsen van de bestelling. Dan geven we dit prioriteit. In de overige periodes: In 95% van de gevallen lukt het ons om uw bestelling dezelfde dag op te sturen met PostNL.
– Bestellingen op maandag t/m vrijdag voor 14:00u worden dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL. In de meeste gevallen wordt uw bestelling dan de volgende werkdag bezorgd (Nederland).
– Bestellingen op vrijdag na 14:00 uur t/m zondag, worden op dinsdag geleverd.
Mocht u uw bestelling met spoed willen ontvangen, dan kunt u dit als opmerking aangeven bij het plaatsen van de bestelling. Dan geven we dit prioriteit. In de overige periodes: In 95% van de gevallen lukt het ons om uw bestelling dezelfde dag op te sturen met PostNL.
– Bestellingen op maandag t/m vrijdag voor 14:00u worden dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL. In de meeste gevallen wordt uw bestelling dan de volgende werkdag bezorgd (Nederland).
– Bestellingen op vrijdag na 14:00 uur t/m zondag, worden op dinsdag geleverd.
Wat is de status van mijn bestelling?
Je krijgt na afronding van je bestelling een orderbevestiging van ons bestelsysteem. Zodra het pakket is ingepakt en verzonden, ontvang je via PostNL een track and trace link per mail.
Leveren jullie ook buiten Nederland?
We leveren in nagenoeg alle grootte EU landen, maar niet buiten de EU.
Wat zijn de verzendkosten?
GRATIS VERZENDING VANAF € 75,- voor NL en BE
Plaats je een bestelling met een totaalbedrag van minder dan €75,00, dan bedragen de verzendkosten:
Plaats je een bestelling met een totaalbedrag van minder dan €75,00, dan bedragen de verzendkosten:
- Nederland: €3.95
- België: €5.95
Wat als ik geen bestelbevestiging heb gekregen?
Nadat je een nieuwe aankoop hebt afgerekend, zou je binnen 10 minuten een bevestiging in de inbox van je e-mailprogramma moeten ontvangen.
Niet gekregen? Controleer eerst je map trash/spam om zeker te weten dat de mail niet per ongeluk daar terecht is gekomen en controleer daarnaast of uw emailadres klopt (account pagina).
Als dit niet zo is, neem dan contact op met onze klantenservice.
Het product dat ik zoek is al geruime tijd uitverkocht.
We streven ernaar om de voorraad van onze producten tijdig bij te vullen, en over het algemeen lukt dit vrij goed. Wanneer een product echter langer dan 3 weken uit voorraad is, geeft dit meestal aan dat het bij de uitgeverij, producent of groothandel is uitverkocht.
Als je niet handmatig wilt blijven controleren of het product weer op voorraad is, kun je je e-mailadres achterlaten bij het specifieke product. Op die manier ontvang je automatisch een e-mailmelding zodra het product weer beschikbaar wordt.
Algemeen
Hoe kan ik mij afmelden van de nieuwsbrief?
Klik op 'Afmelden' onderaan de nieuwsbrief
Geven jullie ook korting aan scholen/instellingen?
Voor Moskeeën, Scholen, liefdadigheidsinstellingen hanteren we hoge kortingen. Neem voor een offerte op maat contact op via het contactformulier.
Kan ik ook een btw factuur ontvangen?
Je kunt dit verzoek mailen naar facturen@aswaq.nl (Factuurgegevens incl. ordernummer), u krijgt dan binnen 3-5 werkdagen een BTW factuur opgestuurd.
Producten
Zijn jullie boeken betrouwbaar?
Ja, onze boeken zijn betrouwbaar. We selecteren zorgvuldig boeken die afkomstig zijn van gerenommeerde uitgeverijen. Als we twijfels hebben over de betrouwbaarheid van een boek, bieden we het niet aan in ons assortiment. Hoewel we ons best doen om alleen boeken van hoge kwaliteit te leveren, kunnen we niet garanderen dat elk boek vrij is van fouten. Als we signalen ontvangen dat een boek mogelijk problemen bevat, nemen we onmiddellijk maatregelen en verwijderen we het boek uit ons assortiment om de kwaliteit en betrouwbaarheid van onze selectie te waarborgen.
Kan ik korting krijgen bij grote afname voor een stichting, moskee of school?
Voor stichtingen, moskeeën, scholen en projecten voor dawah, enz, kunnen hoge kortingen aanbieden. Je kunt een aanvraag indienen via het contactformulier (groen icoon links onder). We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen met een passend voorstel en kijken hoe we je kunnen ondersteunen.
Bieden jullie ook de mogelijkheid om cadeaus in te laten pakken?
Ivm de drukte van de Ramadan bieden we momenteel geen inpakservice aan.
Na de Ramadan bieden we onderstaande service weer aan:
In uw winkelwagentje kunt u tegen een kleine vergoeding aanvinken dat uw bestelling ingepakt moet worden. U kunt uw wensen aangeven in het opmerkingenveld. We gebruiken neutraal inpakpapier dat geschikt is voor zowel mannen als vrouwen.
Bestelling betreft een cadeau en ik wil het graag op een ander adres laten bezorgen, is dat mogelijk?
Ja, als je ervoor kiest om het cadeau direct naar de ontvanger te laten sturen, kun je dit gemakkelijk doen door bij het afrekenen de optie “Ander afleveradres” te selecteren en de adresgegevens van de ontvanger in te vullen.
Maak je geen zorgen over het toevoegen van facturen of pakbonnen wanneer je cadeaus bestelt, wij sturen dit nooit mee.